Ce-au zis fetele dupa super-G

Lindsey Vonn – castigatoare a cursei, a globului in super-urias, a celui in coborare si a marelui glob de cristal: „Am rezolvat totul. Astazi a fost mai greu decat m-am asteptat. Vizibilitate proasta si foarte denivelat. Jos aproape ca am cazut, ma bucur ca am trecut linia de sosire. Am avut un sezon excelent, mai mult nici n-as fi putut visa. Campionatele Mondiale au fost mai importante decat Cupa Mondiala, deoarece a fost important pentru mine sa vad ca pot castiga si la intreceri importante. E important pentru Jocurile Olimpice de anul viitor.”

Renate Götschl – locul 4 in cursa, cel mai bun rezultat al sezonului in super-urias: „Cand incepi sa te clasezi tot pe undeva la coada, incepi sa cauti. Lucrezi mai departe, dar nu nimeresti drumul cel bun. Dar pana la urma candva tot gasesti calea spre revenire. La ultimele curse nu am mai stat sa le analizez, am schiat pur si simplu mai departe. Si in sfarsit s-au vazut si ceva roade. E un sentiment agreabil, pot ataca din nou – imediat apare si placerea de a schia. A fost inca o data o incheiere frumoasa. Nu voi uita prea repede sezonul tocmai incheiat. A fost plin de invataminte.”

Lasă un răspuns

