Bye bye America, Hello Europe


Weekendul nord american s-a incheiat. Fetele si baietii sunt deja in drum spre aeroport pentru a prinde un loc in avionul de diseara. Sa nu uitam, in America este ora pranzului, peste 48 de ore unii au programat primul antrenament, iar organismul trebuie sa se refaca dupa schimbarea de fus orar, mai devastatoare la intoarcerea in Europa. Continuă lectura

Ce-au zis fetele dupa a doua coborare


Lindsey Vonn (USA) – victorie in a doua coborare din Lake Louise: „Ufff, de data asta a fost mai strans, dar totusi a fost destul ca sa castig.”

„Sunt entuziasmata. Am mai castigat doua etape la rand acum cativa ani in St. Anton unde am castigat mai intai coborarea si apoi si super-uriasul, dar aceasta e prima mea dubla victorie in coborare. Continuă lectura

Ce-au zis baietii dupa coborare


Carlo Janka (SUI) – castigatorul coborarii din Beaver Creek: „Sunt foarte multumit. Au fost doua zile de top aici in Beaver Creek. Vin de trei ani aici, in cei doi dinainte am incercat mai mult partia. De iesit nu mi-a prea iesit. De ce astazi a fost altfel, nu stiu. Dar de cand sunt campion mondial la slalom urias stiu ca ma pot clasa in fata.” Continuă lectura