Ce-au zis baietii dupa al doilea slalom urias

Marcel Hirscher (AUT) – castigatorul celui de-al doilea slalom urias din Kranska Gora: „E brutal! Cred ca mansa a doua a fost perfecta. In prima am facut o greseala sus, a doua a fost solida, fara erori si la final am bagat viteza. Eram al cincilea dupa prima si m-am intrebat: sa schiez tare, tragand pentru victorie sau sa incerc doar sa fac puncte? Am hotarat sa schiez cat pot de tare. A fost o cursa speciala pentru ca m-am gandit de pe cand coboram ca e o cursa foarte rapida. Cred ca e cea mai rapida cursa a mea. Mult mai bine de atat nu pot schia. Cred ca nu mi-a mai iesit niciodata pana acum asa o mansa. A fost de vis.”

„Le multumesc antrenorilor pentru ca am stiut de la ei unde e fiecare ridicatura dura, cu numarul fiecarei porti. Stiind asta am stiut cand pot lasa schiurile sa alunece. Au fost cateva pasaje cheie si eu le-am trecut excelent datorita informatiilor primite de la antrenori. Le multumesc lor si tuturor celor care lucreaza in echipa Hirscher. A fost senzational ce au facut astazi. E perfect cand colaborezi asa. Crezusem ca nu mai am putere, dar pana la urma mi-a ajuns. Mansa a doua a avut alt curs fata de prima.”

„Imi face placere sa risc. Cand risc totul, atunci sunt rapid, caci fiind atat de mic, la cele 73 de kilograme ale mele, trebuie sa risc si sa apas pedala in plat mai mult decat alti baieti. Cu cat e mai mare riscul, cu atat e mai mare placerea mea.”

„Dupa ce am castigat Tomba mi-a spus ‘uimitor!’ si pentru mine asta e destul.”

Kjetil Jansrud (NOR) – locul 2: „Am fost pentru prima data in situatia sa conduc intr-un slalom urias de Cupa Mondiala si am avut ceva emotii la start. Dar m-am calmat si am dat ce am eu mai bun. Intr-un fel, cand treci linia de sosire te gandesti ‘fir-ar sa fie, n-a fost suficient’. Nu am urcat regulat pe podium. E abia a treia oara, asa ca nu ma pot plange de locul doi. E doar cel mai bun al carierei mele. Sper ca acum am gasit ingredientul care a lipsit si ca de acum inainte voi urca mai des pe podium.”

Ted Ligety (USA) – locul 3, dupa ce castigase aceeasi proba cu o zi inainte: „E nebunie sa vezi cum a evoluat schiul lui Marcel de la unul specializat pe slalom acum cativa ani la un si mai bun schior de slalom urias acum. Are o viteza fenomenala si pare sa nu oboseasca deloc.”

„E categoric placut sa castig si sa termin pe podium aici. Imi intareste increderea si stiu ca schiez bine. E aproape mai bine ca am terminat abia al treilea astazi ca sa pastrez focul si motivatia aprinse. Nu-mi place sa ma culc pe lauri.”

„E bine ca port tricoul rosu si ca am marit putin avansul fata de Blardon, desi evident ca am pierdut putin in fata lui Marcel. Desi nu e nimic asigurat. Am un avantaj sanatos cu cele 43 de puncte, dar nu unul sigur.”

„Cred ca multi baieti au pierdut timp acolo unde am pierdut si eu. Ne-a ajuns si oboseala. Marcel insa a riscat mult. Eu am avut cateva mici balbaieli. Finalul e dificil si trebuie sa risti acolo ca sa fii super-rapid. Asta a facut Marcel. Jos a castigat sase sau sapte zecimi fata de restul baietilor din fata. Abia astept sa vad video-ul cu cursa lui.

Benjamin Raich (AUT) – locul 6, liderul Cupei Mondiale: „Nu am avut o cursa perfecta, asa ca trebuie sa fiu multumit cu locul pe care am ajuns. Mi-a lipsit ultimul ‘ceva’ de care e nevoie pentru un rezultat de tot. Nu am aratat ceea ce pot, dar momentan imi lipseste simtul pentru a accelera in viraje. Nici nu mai sunt atat de proaspat dupa asa multe saptamani de concurs. Trebuie sa incerc sa raman suficient de sprinten pentru slalomul de maine. Nu ma gandesc inca la castigarea Cupei Mondiale, ci sa obtin optimul din fiecare cursa.”

Carlo Janka (SUI) – locul 8, al doilea in clasamentul general: „Nu stiu de ce n-a fost de ajuns ca sa termin mai sus. N-am nici o explicatie.”

Lasă un răspuns

