Ce-au zis baietii dupa slalom

Reinfried Herbst (AUT) – castigatorul slalomului special din Kranska Gora, liderul disciplinei in Cupa Mondiala: „E o zi mare pentru mine. Am stiut de la start ca am nevoie de un parcurs perfect ca sa-l bat pe Marcel, caci a crescut enorm si a avut o evolutie extraordinara in mansa a doua. Dar si eu am simtit exact cand pot sa atac si am facut o mansa buna.”

„In ultimele zile mi-a mers bine – chiar si cu problemele la coloana. M-am simtit foarte bine inainte de cursa si am stiut ca mi se potriveste partia. Sunt mandru mai ales de mansa a doua, caci au fost conditii foarte dificile. Foarte multe denivelari si zapada dificila. Asta inseamna ca trebuie sa dozezi. Le multumesc si antrenorilor, comunicatele radio au jucat un rol important. Am stiut: daca se strica partia, atunci micutul nostru o sa fie puternic. Apoi cand am auzit ca toti raman in urma, am stiut ca am nevoie de ceva deosebit ca sa ajung aici primul.”

„Castigarea Cupei Mondiale la slalom e o dorinta mare a mea. Rezultatul de azi ma aduce un pas mai aproape de indeplinire dar stiu ca in slalom orice e posibil oricand.”

„Sigur ca am nevoie de pauza pana la Jocurile Olimpice. Luna ianuarie a fost foarte incarcata. Pe de alta parte, cand esti intr-o forma asa de buna, o iei cu tine in fiecare cursa. Acum voi merge pentru cinci zile la Los Angeles sa ma bucur de putin soare si ca sa vizitez putin imprejurimile pe o Harley (Davidson). Apoi voi zbura in Canada. Nu cunosc partia de acolo. Am auzit ca zapada e foarte diferita, dar o sa ne antrenam in Vancouver, sper sa gasesc setarile potrivite pentru echipament si apoi orice e posibil.”

Marcel Hirscher (AUT) – locul 2 dupa ce la jumatate era pe 15: „E incredibil, ce sa spun? Am tras tare si nu pot explica ce s-a intamplat in cursa. Am schimbat cateva lucruri si materialul a fost perfect. Prima mansa a fost mediocra si atunci am hotarat sa schimb schiurile si claparii. Le-am spus antrenorilor dinainte ca imi cer iertare daca nu trec de primele porti in mansa a doua. Dar n-a fost cazul. Schiurile au fost bune, iar antrenamentele fizice din vara s-au simtit pe final cand am avut multa putere. E un weekend incredibil.”

„L-ati vazut din nou pe vechiul Marcel in slalom, cel cu focul sub fund. Mansa a doua a fost intr-adevar buna, dar nu as fi crezut ca ceilalti vor avea atatea probleme. Sigur ca si partia din ce in ce mai rea a fost un plus pentru mine. Nu stiu de ce a functionat exact acum pentru mine. Avem cei mai buni slalomisti in echipa, iar acum am facut o mansa asa cum pana acum mi-au aratat ceilalti de atatea ori. De data asta le-am aratat eu lor.”

„Daca as fi visat asa un weekend, ar fi fost doar un fel de ‘ai vrea tu’. E divin. Sezonul acesta am cam aburit-o in slalom. Acum a fost in sfarsit asa era pe vremuri. In Vancouver vor fi multe lucruri diferite fata de Kranska Gora. Alta zapada, alta partie – e plata sau abrupta? Nu stiu, vom vedea. Ma voi antrena cateva zile acasa, iar apoi vom merge la Vancouver ca sa ne bucuram de Jocuri.”

Julien Lizeroux (FRA) – locul 3, al doilea in clasamentul slalomului: „In mansa a doua nu am avut nimic de pierdut. Am impins la limita in pasajul final. As mai fi avut nevoie doar de vreo doua zecimi ca sa fiu in fata lui Marcel, dar oricum a fost o mansa grozava.”

Benjamin Raich (AUT) – locul 6, liderul Cupei Mondiale: „Din punct de vedere al schiului, am avut o cursa buna. Cred ca am fost si foarte rapid. Doar ca fac tot timpul cateva greseli. Poate voi reusi sa le elimin pana la Jocurile Olimpice. Inainte de linia de sosire mi-a fost aruncat schiul, ar trebui sa ma bucur ca am reusit sa termin cursa. Totusi rezultatul nu ma multumeste. Nu e bine ca fac greseli, insa trebuie sa pastrez simtul partiei pe care l-am avut astazi pentru Jocuri – asta e ce conteaza acum.  Cred ca am si eu o sansa. S-a vazut ca sunt rapid, asta trebuie sa pastrez.”

Lasă un răspuns

