Ce-au zis baietii dupa slalomul urias

Carlo Janka (SUI) – castigatorul slalomului urias din Kranska Gora, dupa o mica interventie la inima suferita cu 10 zile in urma: „Este o super-revenire, sunt si eu surprins. Pregatirea pentru aceasta cursa n-a decurs optimal si e incredibil ca totusi am reusit sa castig. A fost un rezultat strans, tanarul francez ne va mai da batai de cap. Deja nu mai contam pe un succes in acest sezon si asta face victoria cu atat mai speciala. Am asteptat-o un an intreg. Face bine la incredere. De la inceputul sezonului m-am confruntat cu multe dificultati si acum sunt pur si simplu fericit.”

„Operatia a fost initial programata pentru dupa incheierea sezonului, dar apoi ne-am razgandit si am anteprogramat-o. N-a fost usor sa traiesc tot cu gandul la ea in ultimele saptamani. A fost corectat un deranjament al muschiului inimii. Mi-a fost introdus ventral un cateter, condus printr-o artera pana la inima, unde a fost obturat un nerv (n.t. – scuze pentru erorile medicale, asta se intelege din declaratia lui). Azi am purtat un aparat de masurat pulsul, ale carui inregistrari vor fi analizate mai tarziu. De simtit, ma simt bine. Sper ca de acum inainte sa nu mai am probleme din acest punct de vedere.”

Alexis Pinturault (FRA) – locul 2: „Dupa prima mansa am crezut ca inca mai am o sansa pentru o clasare buna si atunci am atacat. De fapt am reusit chiar o mansa secunda remarcabila. E incredibil sa inchei la 2 sutimi de Janka si inaintea lui Ligety.”

Ted Ligety (USA) – locul 3, liderul disciplinei: „A fost o cursa importanta pentru mine dupa aurul mondial de luna trecuta, dar de data aceasta nu m-am simtit confortabil pe traseu. Organizatorii au facut o treaba buna ca sa intareasca zapada la baza, dar a fost alunecoasa si cu caldura de afara a creat un strat diferit la suprafata, care a avut si portiuni de gheata cu priza. Multi baieti au avut probleme pe ea, in plus amandoua traseele au fost solicitante, asa ca simpla trecere a liniei de sosire a fost un rezultat bun. Vin cu placere in Kranjska Gora, intotdeauna imi place sa schiez aici.”

„Dupa cum am mai zis in aceasta saptamana, mi-ar trebui mai mult de 27 de puncte avans fata de Aksel ca sa ma simt in siguranta la startul unei curse si ma bucur ca la finale vor fi 77. Am avut noroc aici. Adversarii mei au avut probleme si am putut sa-mi maresc avantajul din clasamentul uriasului. Sunt puncte importante pentru mine si sunt fericit la finalul acestei curse dificile. Desi inca se mai poate intampla orice la finale. Un loc pe podium e totusi bun oricand, mai ales ca anul acesta inca n-am prins vreunul in Cupa Mondiala.”

Philipp Schörghofer (AUT) – abandon dupa ce a castigat prima mansa: „E foarte suparator. Am aruncat 100 de puncte, foarte probabile astazi. A fost o situatie cool sa raman ultimul la start. Si sunt foarte nemultumit ca n-am ajuns la finis. Nu a fost vorba de stres, a fost la fel ca in Hinterstoder si Garmisch. Am riscat la limita, se pare ca a fost totusi prea mult. Prima mansa a fost foarte buna. Am schiat foarte direct si am lovit aproape fiecare poarta cu capul. Nu m-am asteptat totusi sa ma distantez de restul atat de mult. Din pacate in a doua mansa n-am mai reusit acelasi lucru.

Lasă un răspuns

