De trei ori s-a incercat salvarea super-uriasului programat astazi in Garmisch-Partenkirchen, fiindca proba e in mare suferinta, dupa ce nici in Kitzbühel nu s-a putut schia. Dar toate amanarile au ramas in van. Ceata nu s-a clintit de pe portiunea tehnica si abrupta de la mijloc, numita „Hölle„, adica Iad. Nici macar inspectia n-a fost posibila in conditii decente, cursa nici atat.
Acum se poarta discutii pentru reprogramarea celor doua restante. Variantele sunt Kvitfjell (Norvegia) la inceput de martie si Crans Montana (Elvetia) la final de februarie. Ambele statiuni au deja cate un super-G in program, mai trebuie ca organizatorii sa fie de acord cu ziua suplimentara de lucru. Pana acum, Kvitfjell a sarit de fiecare data in ajutorul circului alb. Numai ca daca se pierde vreuna din coborarile ce au mai ramas in acest sezon, ea va avea prioritate in ocuparea vinerii norvegiene.
Garmisch-Partenkirchen, pe de alta parte, e in pericol de disparitie din calendar. Administratorii statiunii cer federatiei germane din ce in ce mai multi bani pentru aceasta escala, desi ignora partea lor de contract, ce include prepararea corespunzatoare a partiei de concurs. La primul antrenament oficial schiorii au dat peste o pista destelenita, plina de gropi si inzapezita intr-o curba in care din neglijenta fusese lasat un tun de zapada in functiune toata noaptea precedenta. Nu numai „strainii”, ci chiar schiorii germani au rabufnit, declarand raspicat ca ei nu vor fi absolut deloc deranjati daca in viitor Cupa Mondiala nu se va mai opri aici. Mai ales ca toate echipele nationale sunt refuzate de fiecare data cand apeleaza la spatiu pentru antrenamente. Fara Garmisch, Germania ar ramane ocolita de cursele Cupei Mondiale.