Podium pentru Laura Valeanu

Blogul acesta are o mare lacuna. In vreme ce despre schiorii nostri FIS va mai povestim cand ajung sa se ia la intrecere cu uriasii, pe Laura Valeanu o lasam sa faca ce o face in liniste si nestiuta de nimeni. Dar gata cu anonimatul. Ne-am propus ca in aceasta iarna sa o insotim pe partii, cu ajutorul ei, desigur. La sfarsitul saptamanii a luat startul la primele curse ale sezonului, de categorie IPC, organizatia oficiala a schiorilor paralimpici.

Laura Valeanu pe treapta a treia (in dreapta pozei)

Am fost in Pitztal la primele concursuri ale sezonului. Si a fost pentru prima data in viața mea cand am schiat super-G cu schiuri de 40 m radius si 2.05 m lungime. Asta a fost vineri! La proba de super-G am luat locul 4. Iar sâmbăta si duminica a fost urias, unde am luat locul 3 in ambele zile. Si acolo am schiat cu noile radii de 30 m. La noi s-a schimbat abia de anul acesta regulamentul cu noile radii. De aceea primele antrenamente, si acum primele concursuri, au fost o provocare pentru toti.”

In urma cu o luna, la sfarsitul primului antrenament cu noile schiuri, nu fusese tocmai incantata de ele. „Hmmm, deocamdata destul de greu de controlat cu proteza, dar cu rabdare, exercitiu si vointa totul este posibil! Va pup dragii mei, tineti-mi pumnii stransi!!!” posta pe facebook. Si a fost posibil! 35 de zile mai tarziu iat-o cu un trofeu micut in brate.

In ambele curse terminate pe podium, Laura a luptat si a rasturnat situatia, dupa prima mansa fiind pe patru. La amandoua slalomuri uriase victima i-a fost rusoaica Anastasia Horosheva. Cursele au avut aceeasi invingatoare, pe schioara germana Andrea Rothfuss, nimeni alta decat vicecampioana olimpica a probei.

Laura se pregateste in acest sezon in special pentru Campionatele Mondiale din Panorama, Canada, programate in martie 2015.

Lasă un răspuns

