Varfurile spre vale si viteza cat mai multa

Asta isi doreste Alexandru Barbu pentru slalomul urias mondial la care s-a calificat astazi. Asa cum anticipam, nu a avut dificultati in a se califica, cu toate ca prima mansa a ramas sub asteptari, cel putin pe primele doua treimi.

„A fost o zi ok. Nu am avut o prima mansa asa cum mi-am dorit, am avut 2 greseli care m-au costat 3 secunde. A doua mansa a fost mai bine si am reusit sa fac un timp destul de bun.”

Cu tot cu greselile si cu intarzierea de 2,94 secunde (fata de un schior din esalonul de jos al Cupei Mondiale – Klemen Kosi), Alex a reusit sa termine intre primii 30, ceea ce i-a asigurat un numar bun de start in mansa secunda. A plecat al treilea in cursa si la fiecare interval intermediar, avantajul sau fata de ceilalti doi a crescut. Cu al 24-lea timp al mansei a reusit sa urce de pe locul 28 pe 26. La un pas de ceea ce isi propusese.

„Astazi pot sa zic ca imi doream sa termin in primii 25. Nu a fost sa fie. La slalom sper sa fie asa sambata.”

Pana la precalificarile de sambata mai are insa cursa „mare” de urias. Cea alaturi de Marcel Hirscher si Ted Ligety.

„Maine e cu totul altceva. Voi incerca sa schiez cat mai bine si decis, virfurile spre vale si viteza cat mai multa. Sper la o clasare mai buna decat la olimpiada la slalom urias.” La Soci a terminat pe locul 48.

„O seara buna.” La fel si tie, Alex! Maine iti tinem pumnii.

Lasă un răspuns

