Reconstrucţie

Mic anunţ suplimentar: poate unii dintre voi au auzit, Beaver Creek nu a trecut de inspecţia zăpezii, şi cum chestiunea influenţează drastic decizia echipelor de a zbura sau a nu zbura peste Ocean, nu a primit nici amânarea atât de obişnuită. Anul acesta nu vom avea curse pe pârtia păsărilor de pradă. În loc de SUA se va schia în Franţa, la Val d’Isere, cu aproape acelaşi program gândit pentru weekend-ul american: un super-G în 2 decembrie, o coborâre în 3, şi un slalom uriaş în 4. Le fete, Killington a primit undă verde pentru weekend-ul ce vine. În continuare, articolul original.

Dragi cititori şi prieteni ai schiului şi ai pârtiei,

https://i1.wp.com/betweennapsontheporch.net/wp-content/uploads/2015/03/Ski-Cabin-in-Switzerland-Before-Renovation-3.jpg

M-am gândit încă dinainte de începerea sezonului să fac un pic de ordine pe pagina blogului. Gândul mi-a venit în clipa în care m-am apucat de scris programul pentru noul sezon. Atunci mi-am amintit cum cineva zicea că nu poate intra de pe telefon pe pârtieeeee ca să vadă modificările orare ale starturilor. Acesta este principalul motiv pentru care, după două weekenduri cu etape din noul sezon, încă nu am publicat programul curselor. Habar nu am cum să scriu un tabel cu coloane flexibile, care să se muleze pe device-ul folosit de voi. Cât timp eu mă joc cu diferite încercări, poate se îndură cineva şi mă învaţă cum aş putea face asta.

Şi dacă tot m-am apucat de renovări, am zis s-o fac temeinic. Primul pas a fost să aleg un model de blog pregătit pentru dispozitive mobile. Am găsit un format, dar este temporar. Încă sunt în căutarea unui model de blog pe placul meu. L-am ales pe primul de care m-am împiedicat, dar nu oferă tot ce mi-aş dori.

În primul rând vreau să decongestionez paginile. Pe de o parte să am articolele pe pagini curate, fără a trebui să le urmăriti în înghesuiala prezentă, pe de alta, informaţiile adiţionale să fie accesibile uşor via meniuri ce se deschid la cerere, nu implicite. Dacă vă nemulţumeşte acest gând al meu, acum e momentul să vă plângeţi. Din cât am frunzărit temele gratuite oferite de wordpress, va fi greu, dacă nu imposibil, să ajung la idealul visat. Dar voi căuta să mă apropii cât mai mult. Dacă ştiţi o temă ce respectă ceea ce îmi doresc, mă voi bucura s-o aflu direct de la voi, fără a le încerca pe toate.

Cum eu nu deschid aproape niciodată paginile în afara editorului, am nevoie de ajutorul vostru şi pentru rest. Ce dispare şi ce rămâne în coloanele ce au încadrat până acum articolele? Ce nu puteţi citi convenabil, indiferent de unde o faceţi: computer sau dispozitiv mobil. Este ceva ce v-aţi dori să accesaţi cu uşurinţă şi nu puteţi?

Ca să nu vă încurc, voi ataşa un sondaj de opinie, având la opţiuni tot ce am oferit până acum. Vă rog frumos să votaţi pentru lucrurile pe care le folosiţi curent. Din pricina testărilor pe care le voi efectua, s-ar putea ca unele dintre ele să nu fie prezente pe pagină în momentul în care citiţi şi votaţi. De exemplu am eliminat deja norii de etichete şi de tag-uri. Dacă vă plăcea să le aveţi la îndemână, votaţi pentru ele. Le pot pune înapoi, dar mai puţin stufoase decât până acum. Aş elimina multe dintre lucrurile care apar acum în cele două coloane, dar voi aveţi primul cuvânt, deci susţineţi-vă informaţiile pe care le doriţi, în sondaj sau în comentarii. Dacă lipseşte ceva de pe blog, tot aşa, puteţi adăuga propria opţiune la sondaj, sau o puteţi sugera într-o notă.

Cu speranţa că voi remodela blogul pe placul vostru aştept cât mai multe comentarii şi sugestii!

Lasă un răspuns

