Efectul Kronplatz

Manuela Mölgg este o fată prietenoasă, sufletistă şi primitoare. După ce anul trecut a invitat-o de Crăciun pe Lindsey Vonn la ea acasă, anul acesta a sărbătorit cu Mikaela Shiffrin. Şi cum pistele din Kronplatz erau la o aruncătură de băţ, cele două au legat şi câteva manşe de antrenament împreună. Antrenament ce s-a dovedit benefic. Mika (59’’91) conduce la pauză în uriaşul care îl înlocuieşte pe cel întrerupt săptămâna trecută în Courchevel, iar Manu Mölgg (+0’’27) o secondează. Suprinzător. Căci în puternica echipă a Italiei – Marta Bassino este a treia (+0’’49) – altele au impresionat până acum.

Foto: Marco Tacca / AP

Dar tocmai în asta constă forţa italiencelor: indiferent cât de multe pică, iar azi au ieşit neobişnuit de multe, în rândurile doi şi trei au tot fete extraordinar de bune. Astăzi n-a terminat prima manşa mai întâi Federica Brignone. Ceva mai încolo a abandonat şi Nadia Fanchini. Dar marea ghinionistă rămâne Sofia Goggia. Cu un timp clar mai bun decât la Mikăi, Sofia s-a dezechilibrat înaintea liniei de sosire şi nu i-a mai rămas spaţiu pentru ca în redresare să treacă şi ultima poartă corect.

Nici Lara Gut (locul 17), o altă mare adversară a americancei n-a fost scutită de greşeli. După 40 de secunde de cursă, Lara a avut nevoie şi de noroc şi de iscusinţă în ale acrobaţiei pentru a rămâne pe traseu.

Cursa de astăzi a marcat şi revenirea Annei Veight (fostă Fenninger) în întreceri. „Nu am fost atât de emoţionată cum m-am temut. Din păcate am prins o piatră sub schi destul de sus, iar apoi n-am mai avut priză bună. N-am putut schia cum mi-aş fi dorit şi cum o fac la antrenamente. Dar mă bucur că am revenit, iar mâine e o nouă şansă.” Cu peste trei secunde întârziere, Anna a terminat pe locul 49 şi nu s-a calificat pentru manşa a doua, ce va începe în curând (14:00).

Lasă un răspuns

