Merge!

Dragi prieteni, am testat astazi audio streamul si merge! Am facut o pagina separata pentru aceasta, o vedeti mai sus printre taburile cu pagini.

Inainte de datele tehnice, trebuie sa spun ca nu intentionez sa fac concurenta nimanui si nici nu pretind ca voi comenta profesionist sau nepartinitor. Nu ma pricep la asa ceva. Pentru mine totul e de fapt o joaca si intentionez sa o pastrez asa pana la capat. Voi icni, voi striga, imi voi tine rasuflarea si ma voi balbai. Iar la inceput voi avea probabil si emotii foarte multe, dar cu ingaduinta voastra, voi scapa poate repede de ele.

Pentru ascultat aveti nevoie de un player oarecare. Pentru ca e posibil ca linkul sa nu functioneze direct si sa trebuiasca sa puneti voi adresa direct in player, propun ca toti cei ce intentioneaza sa asculte candva, sa propuna o seara de testat impreuna saptamana viitoare. Ora 20:00 ar fi perfecta pentru mine, in oricare dintre zilele luni, marti, miercuri, joi, dar totusi nu in toate, ca mai am si alte treburi. Veniti si voi cu propuneri, ca sa alegem ziua cea mai buna pentru majoritatea dintre voi.

La acest test nu voi vorbi, ci voi lasa sa mearga un program de o ora de muzica corala religioasa (sorry, sunt singurele inregistrari pentru care am drepturile de difuzare), timp in care voi sa va puteti ajusta/descarca/alege uneltele de care aveti nevoie pentru ascultat. In cazul in care nu reusiti sa auziti nimic, lasati un comentariu aici sau pe pagina cu linkul si voi incerca sa rezolvam pe loc problema.

Astept comentariile celor ce vor sa se joace impreuna cu mine.

7 păreri la “Merge!

  1. Pot să mai testez şi eu o dată? Că eu vreau oră de muzică :)!
    Pentru mine miercuri sau joi este bine.

  2. Cruello, abia astept
    la tine 20 pm la mine 1 pm…my beautysleep 😉
    o sa vorbesc in somn, o sa-mi sperii vecinu’ cand nu o sa stie unde sunt cand nu sant dar ….te voi bruia cu drag la ore mici , la unu’ la doi… 🙂
    xx, j

  3. windy
    Le zicem 13, 14 si nu mai sunt asa mici orele astea. Sa inteleg ca e ok in orice zi?

    ano
    Ale wordpressului administrative cai. 😆
    Multumesc de atentionare.

  4. Ok, in caz ca nu apar brusc multi contestari ai datei testului, miercuri de la 20:00 (ora Romaniei), voi pune muzica religioasa pe postul de schi alpin. 😀

Comentariile nu sunt permise.